Hallo mensen

,
geen idee of ik hier mijn weg ga vinden (het is véél als je zo'n forum binnen wandelt...) maar hoop het wel, wil me evenzogoed vast voorstellen.
Ik ben Moira, 42 jaar, gelukkig getrouwd met mijn eerste liefde en samen hebben we 4 zonen (9,13,14 en 16 jaar)

+

=
Ik hou van te veel dingen maar een paar zijn: Lezen & boeken (dat magische gevoel een verborgen geheim in je handen te houden). Poëzie. Filosofie. De natuur, vooral wilde bloemen, bomen, mos en varens... en ook rotsen en bergen, de lucht boven ons, de eindeloze golven van de zee... en alle dieren, insecten groot en klein. Muziek (veel). Dansen met elke vezel in mijn lijf. Zwerven en wandelen. Tekenen en kunst. Schrijven van brieven en kaarten. Breien en haken etc. Maar het allerfijnst voel ik me samen met een beste vriend (daar hoort mijn man ook bij).
Ik weet nog weinig van Druidïsme af en tegelijk ook heel veel, omdat dat wat ik belangrijk vind in dit leven ik tegenkom bij de Druiden.
Ik ben van oorsprong schots, maar woon hier al sinds ik anderhalf ben, wel als kind daar heel vaak geweest (en later met mijn man of alleen), mijn oma woonde daar en mijn vader had altijd echte heimwee naar Schotland en zijn Highlands. Ik was dit jaar in Schotland voor het eerst met de kinderen. Ik heb me daar zo gelukkig gevoeld

, zo compleet op mijn plek en klein in de overweldigende natuur.... ik heb nu flink heimwee...
In elk geval had ik daar op een briefje geschreven om thuis op te zoeken: kelten en druïden. En na wat googlen kwam ik toevallig het hedendaags druïdisme tegen en had echt een gevoel 'dít is het.'
Tot zover en vragen staat helemaal vrij

Moira