Van harte welkom hier!
oakelf66 wrote:Hallo allemaal
Ook ik wil me even voorstellen als nieuw lid van OBOD. Net begonnen met de Gwers dus alles is nog helemaal 'nieuw'. Wel al het gevoel dat ik hier helemaal op mijn plek ben. Net of alles op zijn plaats valt en het gevoel dat ik al heel lang had nu eindelijk een naam heeft gekregen: druidisme. Ik hoop hier veel te leren van jullie allemaal en leuke contacten op te doen. Zijn er veel OBOD leden in Noord-Holland en Drenthe? s'Zomers breng ik in Drenthe het grootste gedeelte van mijn vrije tijd door omdat ik hier in Noord-Holland het contact met de natuur mis en ik daar heel dicht bij de natuur sta, ben midden in het bos en bij 'mijn' fantastisch mooie oude eik.
Groetjes en wie weet tot ziens! Olga
van vriendschap, genezing en vrede.
OBOD DRUID COLLEGE OF HEALING
OBOD DRUID COLLEGE OF HEALING

Groetjes OlgaBirken wrote:Hallo allemaal,
Ik ben Suzanne, hier onder de naam Birken, die ik heb geleend van een Canadees nichtje.
Ik ben nu zo'n tien jaar bezig op de paganistische pad, kwam vroeger in Heksencafé Ede (hallo Turtle) en ben een aantal keer naar de PFI Conferenties geweest.
Een schoolvriendin trouwde onlangs en vroeg mij of ik haar handvasting wilde verzorgen. Na veel overleg is dat dan ook gebeurd en het werd een mooie ceremonie. Dit bracht mij er toe weer wat meer aandacht aan mijn spirituele kant te geven.
Vanuit mijn belangstelling voor het Keltische (al meer dan 20 jaar) en behoefte aan iets meer structuur, heb ik mij ingeschreven voor de OBOD-cursus. Ik vind het erg leuk en het is heel interessant de vergelijking met wicca te maken. Ook geniet ik van diverse Podcasts, o.a. de Nederlandse. Complimenten! Ik hoop hier op dit forum veel te leren.
Groetjes, Suzanne

Hallo allemaal,
Geboren in Duitsland van gemengde afkomst, reizend opgegroeid en uiteindelijk in Amsterdam komen te wonen. Ooit biologie gestudeerd, omdat je voor psychologie twee wiskunde vakken moest hebben
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests