Caitlín Matthews: "Hoe word ik een prinses?"

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

Caitlín Matthews: "Hoe word ik een prinses?"

Postby Inga » 15 Jun 2007, 18:05

Gisteren kwam ik een nieuw boek tegen van Caitlin matthews maar nu voor kinderen, het heet hoe word ik een prinses en het is een soort handleiding om prinses te worden en wat verhaaltjes over prinsessen. Het ziet er erg leuk uit, grappige vakjes en geheimpjes in t boek er zijn pagan achtige dingen in te herkennen al zijn er ook erg meutige dingen in te vinden, al met al toch wel leuk om te weten misschien voor de mensen met prinsesminnende dochters zoals ik er hier een van vijf heb rondrennen. Al is ze momenteel Asterix :)

Groetjes van Inga
Inga
OBOD Ovate

Postby Ghostrider » 15 Jun 2007, 21:01

Wij hebben hem ook! Voor onze prinsesjes van 3 en 5!

Geweldig boek!
Image
"I don't suffer from INSANITY!! I enjoy every minute of it!"

R0wdy Atomic WEDGIE-master

Image
2007 SBImage
Image
Finder of lost Message board Souls of the Most Holy (or not) Order of Slightly Reformed Non-Visigoth Circus Performers
Ghostrider
OBOD Bard

Postby Inga » 18 Jun 2007, 13:03

Mocht je nog meer titels hebben voor jonge kinderen hou ik mij aanbevolen.

Hier is asterix en obelix erg favoriet, twee boekjes over kabouter tinke winke met antroposofische look. *Magische wezens* een prachtig boek voor kinderen met fantastische totaal niet softe tekeningen. Een uitklapboek over het ontstaan van de werled beginnend  die start met de oerknal en via evolutie eindigd bij de drukkerij van t boek zelf, heel erg leuk voor deze leeftijd ook.

Ik zou graag een boek voor kleinere kinderen vinden over andere religies en wat die doen en geloven. Dat ben ik nog niet echt tegengekomen, wel *mensen mensen wat een mensen* die behandeld t zijdelings een beetje alle verschillen tussen mensen en culturen maar niet heel uitgebreid.

Mocht iemand tips hebben?

Groetjes van Inga
Inga
OBOD Ovate

Return to Bij het Haardvuur