Hopelijk kan ik hier iemand vinden die mij kan helpen met het probleem, zou goed kunnen dat ik anders binnenkort internet vrij zal worden voor lange tijd.
Het volgende is gebeurd. Een vriendin heeft mij een link gegeven die ik moest bezien om een foto te raten. Ik, goedgelovige thomas die ik ben, wil deze keer een uitzondering maken en dus klik ik op de link. Helaas....
Sedert dien laden mijn paginas verkeerd op, emoticons, en alles met mogelijke afbeelding (dus ook vb post new topic knopke) staan gewoon weg niet meer afgebeeld.
Ik krijg het met AVG en zonealarm niet weg, weet ook niet 100% hoe het virus noemt, en ten einde raad vraag ik jullie hier om mogelijk advies.
Het virus heeft zeker de term photo in zich, en stond in mijn temporary internet files, helaas was dit reeds een duplicaat, wss om de scans te bedriegen.
Kan er mij iemand helpen hiermee, via een mogelijke link (als het zal werken) of een file die ik moet instaleren op de pc of zo?
Ik ben helaas geen computer held, kan amper overweg met het internet, dus enige vorm zou welkom zijn.
Mocht ik dit hier niet mogen posten, mijn oprechte excuses hiervoor.
Groeten,
(en nu zoeken naar post knopje)