Als ik het zo hoor, dan zal ik heel wat missen.
Groeten
scopulus wrote:you people worry me..
Als ik het zo hoor, dan zal ik heel wat missen.

nathalitanis wrote:Is het parkeren eigenlijk te doen bij Castlefest, of moet je een uur rondrijden voor je een plekje kan vinden?
Misschien dat ik toch zondag ga.

Peace, Love and Icecream 

Het is alleen nog even afwachten hoe vaak hij daarvan gebruik gaat maken.free_floating wrote: Kijk trouwens maar uit, Michiel heeft een passepartout!Het is alleen nog even afwachten hoe vaak hij daarvan gebruik gaat maken.
)katsu wrote:free_floating wrote: Kijk trouwens maar uit, Michiel heeft een passepartout!Het is alleen nog even afwachten hoe vaak hij daarvan gebruik gaat maken.
Mooi, ik spreek hem veel te weinig.....hopelijk kan ik af en toe even weg van de stand :grovel:
Iedereen komt toch wel even dag zeggen, hé? (en een flesje Mede kopen)

Peace, Love and Icecream 

)nathalitanis wrote:ik ga trouwens morgen - met, jawel, mijn moeder.
OMG! It's a miracle!![]()
Ik heb haar weten te overtuigen dat zo iets leuk en gezellig is, en dat vreemde vogels ook mensen zijn :wink:, maar de muziek gaf geloof ik pas echt de doorslag.
Ik las op de website van Castlefest trouwens dat je munten nodig had voor de consumpties, hoeveel moet ik er daar dan van nemen, is twee genoeg? Of wijst dat zich allemaal vanzelf?
(sorry, weet totaal niet wat ik kan verwachten, dus wil zeker weten dat ik daar niet voor een kassa een half uur moet gaan staan verzinnen voor ik naar binnen mag...)
)

Ghostrider wrote:1 munt kost 2 euro...
Ik was er vandaag. Niemand gezien ( alhoewel... Katsu wel gezien, maar niet aangesproken.. je was een beetje bezig, haha, allemaal mede-holisten daar geloof ik....)

Ghostrider wrote:Volgend jaar ga ik proberen voor EFF en Castlefest gewoon alle dagen vrij te krijgen!

Ghostrider wrote: Niemand gezien ( alhoewel... Katsu wel gezien, maar niet aangesproken.. je was een beetje bezig, haha, allemaal mede-holisten daar geloof ik....)
. Zo druk was het niet vrijdag (nou ja, niet in vergelijking met de zaterdag. Toen moesten ze me na 3-4 uur dwingen een pauze te nemen omdat ik maar klanten bleef helpen
)
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest