Nederlandse of Engelse tutor ??

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

Nederlandse of Engelse tutor ??

Postby Coll_Dana » 13 Aug 2007, 10:51

Wat vinden jullie, wat is het handigst een Nederlandse of een Engelse tutor ?? Ik heb niet zulke goede ervaringen tot nu toe, heel laat bericht etc. Dat ik bijna er toe besloot om er gewoon mee te stoppn, maar ik wil dit toch doorzetten, omdat ik merk dat ik er zelf veel baat bij heb. Ik heb echter wel iemand nodig waar ik af en toe mee kan mailen, gewoon om bepaalde dingen te vragen en mijn vooruitgang mee te delen.
Ik heb nog geen nieuwe Nederlandse tutor aangevraagd, mijn tutor is er helemaal mee gestopt, maar wel een Engelse, maar daar heb ik ook al een tijd niets van gehoord, geen bericht terug ontvangen op mijn laatste brief. daar heb ik de coördinator van de Engelse tutors al over gemaild.
Hoe staan jullie hier tegenover ???
Love and Light
Coll_Dana
OBOD Bard

Postby Lizzy » 13 Aug 2007, 11:23

Persoonlijk vind ik dat als je geen of weinig respons van je tutor krijgt, dat je onmiddelijk aan de bel moet trekken.

Inderdaad, de opleiding is geweldig en je haalt er zelf heel veel uit, maar je betaalt er ook behoorlijk wat voor, dus mag je er ook iets van verwachten en daar valt een goede tutor onder.

Dus, als je na 1x Susan mailen nog steeds geen verbetering ziet, zou ik een andere tutor aanvragen, maar dat is uiteraard voor iedereen persoonlijk, sommige mensen hebben er helemaal geen behoefte aan bijvoorbeeld.
Ik wel, ik vind het leuk om te corresponderen en ik verwacht ook goede feedback, tot nu toe heb ik denk geluk gehad, want ik had/heb een goede band met mijn bardic tutor en begin ook een leuke connectie te krijgen met mijn ovate tutor, dus zeer zeker niet opgeven nee, er zijn wel degelijk goeie!  :wink:
-Who wants to go get lost, I know the way-
Lizzy
OBOD Druid

Postby Coll_Dana » 13 Aug 2007, 12:43

Bedankt Lizzy, ik wacht het antwoord van Susan af !!!
Love and Light
Coll_Dana
OBOD Bard

Return to Bij het Haardvuur