grove/seedgroup

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

grove/seedgroup

Postby Dobhran » 12 May 2008, 14:47

Hoi luitjes,
Ik ging tot vor kort naar de vieringen van de Colour Grove. Paul en Neeltje zijn er helaas mee gestopt. Nu ben ik op zoek naar een andere groep. Het liefst in de buurt van Utrecht/Amersfoort. Ik woon weliswaar nog in Almelo, maar ik hoop zsm te verhuizen naar deze richting. Is er ook een grove of seedgroup in de provincie Utrecht? Of zijn er toevallig plannen om er een op te richten?
Ik ben heel benieuwd!
BB,
Peter /|\
ImageImage
Dobhran
OBOD Ovate

Re: grove/seedgroup

Postby Turtle » 12 May 2008, 21:16

Dobhran wrote:Hoi luitjes,
Ik ging tot vor kort naar de vieringen van de Colour Grove. Paul en Neeltje zijn er helaas mee gestopt. Nu ben ik op zoek naar een andere groep. Het liefst in de buurt van Utrecht/Amersfoort. Ik woon weliswaar nog in Almelo, maar ik hoop zsm te verhuizen naar deze richting. Is er ook een grove of seedgroup in de provincie Utrecht? Of zijn er toevallig plannen om er een op te richten?
Ik ben heel benieuwd!
BB,
Peter /|\

He die Peter,

Ben jij de Peter die een poosje in Schotland heeft gezeten en bevriend was met Ramon en Stefanie?

Turtle
Turtle

Location: Here and there and everywhere - fancy coming along?

Postby Dobhran » 13 May 2008, 07:28

Hoi Turtle,
Yep, ik heb inderdaad 4 jaar in Schotland gewoond (Fife en Tayside), en was daar lid van de Goddodin Seed Group in Edinburgh. Ramon en Stefanie ken ik alleen niet.
Groetjes,
Peter /|\
ImageImage
Dobhran
OBOD Ovate

Postby Turtle » 14 May 2008, 11:42

Dobhran wrote:Hoi Turtle,
Yep, ik heb inderdaad 4 jaar in Schotland gewoond (Fife en Tayside), en was daar lid van de Goddodin Seed Group in Edinburgh. Ramon en Stefanie ken ik alleen niet.
Groetjes,
Peter /|\

Hmmmm, ik kwam tot voor een jaar geleden regelmatig bij Paul en Neeltje over de vloer, maar ik kan me je niet voor de geest halen. Misschien hebben we elkaar net gemist?

Misschien kun je Jurre eens vragen bij Buro voor Tarot, hij weet welke groepen er in die omgeving actief zijn.

Turtle
Turtle

Location: Here and there and everywhere - fancy coming along?

Postby Dobhran » 23 May 2008, 16:53

Hee Turtle,
Ik kwam sinds ca augustus/september bij Paul en Neeltje. Het kan dus heel goed zijn dat we elkaar hebben gemist.
BB,
Peter
ImageImage
Dobhran
OBOD Ovate

Postby Melkboer » 08 Jun 2008, 15:49

Hi Peter,

Ik had je al gemaild via de hyves, maar ik woon in Zeist. Mogelijk dat er meer mensen in de buurt wat vaker de vieringen willen doen. Ik heb helaas alleen 's avonds de mogelijkheid, maar we hebben genoeg buitenmogelijkheden in Utrecht.

Dus,
Groet,
Henk
Image
Melkboer
OBOD Ovate

Postby Lizzy » 22 Jun 2008, 15:26

Hi Peter,

De Roaming Ravens zitten overal, hence the name. Als je wilt aanmelden (verplicht tot niets), kun je mij opgeven als referentie, er wordt namelijk gevraagd via wie je bent uitgenodigd. Soms is het ook in Amsterdam en dat zal dan wellicht te ver voor je zijn, maar soms ook in de buurt van Utrecht of Hilversum. Anyway, check it out als je daar zin in mocht hebben :shake:
-Who wants to go get lost, I know the way-
Lizzy
OBOD Druid

Return to Bij het Haardvuur