Hoe groen zijn jullie?

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

Hoe groen zijn jullie?

Postby Appel » 01 Nov 2009, 20:21

We zijn net verhuisd en hebben nogal een bende op dit moment in ons huis. Een aantal dingen moesten aangeschaft worden. Tegenwoordig koop ik veel via marktplaats, niet alleen aardig voor de portemonnee maar ook voor het milieu. Nu heb ik bijvoorbeeld een supergaaf dressoir gekocht in de kringloopwinkel. Ik was er gelijk verliefd op. Een dure glasservieskast heb ik via marktplaats weer verkocht. Zo ben ik nu weer aan het bieden op een set eetkamerstoelen.

Vandaag had ik een was gedraaid en het was nogal veel. Ik besloot wat in de droger te gooien. Die is dus nu stuk :roll: . Nu is i negen jaar oud, gekocht in een ander tijdperk. Ik heb al besloten dat er vooralsnog geen nieuwe droger komt. Het zijn energievreters, ik koop wel een extra droogrek. Dus toen dacht ik: wat doe ik nu eigenlijk echt voor het mileu/consuminder gedachte. Ik scheid bijv ook afval: papier, groen, plastic, glas. Nu ben ik vrij lui van aard :) dus vind het best knap van mijzelf (haha). Toen vroeg ik mij af: hoe groen zijn jullie?

Groetjes Karin
Appel

Return to Bij het Haardvuur