Hallo allemaal,
een aantal jaar ben ik lid geweest van het OBOD. Toen ben ik een hele onzekere periode ingegaan in mijn leven en heb, bij nader inzien onterecht, al mijn spirituele schepen achter mij verbrand.
Mijn opleiding to Bard en een heleboel andere boeken heb ik weggedaan, om er nu achter te komen dat ik een hele verkeerde beslissing heb genomen.
Op het moment dat ik dit alles heb gedaan, voelde ik mij heel erg in de steek gelaten door alles en iedereen.
Mijn man en twee kinderen zijn gediagnostiseerd met een aan Autisme verwante stoornis ( syndroom van Asperger en PDD-nos (McDD) en mijn man is in die tijd ook op zijn werk de wacht aan gezet en is intussen afgekeurd. Ik was zo kwaad op het universum, dat ik alle spirituele zaken de rug heb toegekeerd.
Het is echter een deel van mijzelf en hier kan ik niet omheen.
Hebben jullie een idee hoe ik het probleem op kan lossen, want ik ben echt alles kwijt en heb mij toen ook uit het OBOD laten schrijven, waar ik heel veel spijt van heb.
Ik heb nu mijn account weer laten activeren hier, om toch te proberen weer contact te leggen.
Ik hoop dat jullie mij begrijpen ??
Door het ontslag van mijn man is er geen extra potje, om weer de cursus aan te schaffen helaas !
Graag jullie input.
Liefde en Licht
Moncha