Hoi allemaal,
Ik vroeg me af of jullie tatoeages hebben en of ze een speciale(spirituele) betekenis hebben.
Ik heb een zwaard op mijn rechterbovenarm. Het is mijn expressie van het zwaard excalibur en boven in de knop van het hadvat staat een E wat staat voor Excaliber en Elisabeth de oma waar ik naar vernoemd ben en waar ik heel gek mee was en een heel sterk persoon was.
Verder staat het zwaard voor doorzettingsvermogen dapperheid en kracht wat mij door een hele moeilijke periode heeft heen geholpen en waar ik kracht uit put als het allemaal even niet goed gaat
Een vriend van mij heeft dit zwaard voor me ontworpen.
Verder wil ik graag nog een tattoo van een druidepriesteres en van een draak op mijn voet en ik ben bezig nog een andere tatoeage te bedenken om mijn hartlongziekte en het daardoor niet mijn ambities te kunnen waarmaken maar dat het leven wat ik nu heb ook de moeite waard is. het word een schedel met vampiertanden met een staf met een slang die geneeskunde betekend wat ik graag had willen studeren en daarboven moeten iets van bloemen of kristallen voortkomen die mijn huidige leven voorstellen ik doe nu vrijwillegerswerk met dieren en dat is heel dankbaar werk en geeft veel voldoening.
Ben benieuwd naar andere boeiende verhalen achter tattoos
bb Elisabeth