OBOD Festival 19 september

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

Re: OBOD Festival 19 september

Postby Explorer » 20 Sep 2010, 16:22

Het was helemaal geweldig, mijn complimenten voor de organisatie.
Ik kwam vanmorgen op mijn werk en tot mijn verbazing blijkt het hier gisteren zo ongeveer de hele dag geregend te hebben terwijl wij niet meer dan een spettertje hebben gehad. Toch leuk wat zo'n stelletje druiden voor elkaar weten te krijgen als de vibes goed zijn :grin:.
Ik heb genoten in ieder geval.
Extraordinary claims require extraordinary evidence

Image
Explorer
OBOD Druid

Postby The Raven » 21 Sep 2010, 20:22

:grin: Inderdaad, ook mijn complimenten voor de organisatie, het initiatief, de workshopaanbieders, het weer, het eten, het vuur, het ritueel en al mijn mede obodies! Het was fantastisch. :yay:
The Raven

Postby Bram » 28 Sep 2010, 19:39

Hoi,

Ik vond het ook een geslaagde dag, de lange rit meer dan waard.

Het was leuk om mede-OBODies te ontmoeten, hun verhalen te horen en mijn verhaal met hun te kunnen delen. Ik heb zelfs een verre-buurvrouw leren kennen, prachtig!!

De ceremonie, na de lekkere lunch, was voor mij het hoogtepunt van de dag. Hiernaar had ik erg uitgekeken en het was nog mooier en intenser dan ik me had voorgesteld. Het zoontje van Henk zorgde zelfs voor een komische noot, door te gaan kamperen onder papa's gewaad.

Prachtig om een nieuwe generatie daar onbezorgd te zien rondhuppelen en met de paplepel meekrijgen, naar wat voor mij een lange zoektocht was. Heel de cirkel van het leven daar vertegenwoordigd te zien, bewijst maar weer eens dat ons pad springlevend is en niet behoort tot het verleden, zoals sommige sceptici wel eens durven beweren.

Een applaus voor de organisatie. Volgende keer probeer ik zeker weer aanwezig te zijn!!

Groeten vanonder de Eik,
Bram
/I \
Bram
OBOD Bard

Previous

Return to Bij het Haardvuur