Dryade weekend 2011

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

Dryade weekend 2011

Postby loving willow » 27 Feb 2011, 21:59

in Juni is er een kamp in Winterswijk. Ik zou daar graag naar toe maar ben net lid en ken nog niemand van OBOD. Heeft iemand tips om de drempel wat te verlagen? :duck: Zijn er leden die alleen gaan en is dit dan leuk? Of is het goed van te voren eerst mensen te leren kennen?

liefs van onder de knotwilg
loving willow

Re: Dryade weekend 2011

Postby The Raven » 27 Feb 2011, 23:18

Hee Hoi Willow,

Welkom hier op het pad van de druide.

Al enige jaren ben ik op mijn manier bezig met de Barden graad en dat doe ik met veel plezier.

Het meeste plezier en de meeste verbondenheid haal ik uit het contact met mensen bij vieringen en kampen.

Ik heb op een dag de stoute schoenen aangetrokken en heb me gewoon ingeschreven voor een evenement. De mensen zijn aardig, hebben een open houding naar nieuwe mensen toe en vinden het ook meestal wel leuk om nieuwe gezichten te zien. Daarbij komt dat je nu al 1 andere OBODIE kent! :grin:

Dus meldt je aan en geniet van een bijzondere ervaring.

Groeten vanuit het Noorden onder een donker dakraam, Igor
My rest is over, the journey continues. I'm looking forward to the experience. My guides are joining me. Hedgehog, Raven, Snake, Fox & Owl, I thank you for guiding me on the dark roads.

Image
The Raven

Postby Night Owl » 28 Feb 2011, 20:15

Hi Loving Willow en Raven,

Gewoon gáán! :hiya:
Ik ben sinds begin vorig jaar op weg met de opleiding en was vorig jaar dus een complete newby op het kamp.
Alleen en blanco gekomen, en met intense vriendschappen weer huiswaarts gekeerd.
Het was absoluut thuiskomen. Ieder op zijn eigen pad, op zijn eigen wijze wijze, en met een enorm gevoel van samenheid en liefdevol respect.
:hug:

Dus: ik zie jullie beiden graag in Winterswijk!

Brightest Blessings bijna vanuit de nothofagus,
Night Owl
"Don't be afraid to give a piece of yourself; it will grow back on again completely..."
Night Owl

Postby Bram » 02 Mar 2011, 10:49

Hoi,

Ikzelf begeef mij ook nog maar een goed jaar op het Pad van de Bard en ken dus nog niet veel Obodies. Ik ben in september 2010 naar 'Het pad van de Bard' geweest en heb daar inderdaad ook ervaren dat je er met open armen wordt ontvangen en snel nieuwe contacten legt.

Ik heb me ondertussen al ingeschreven voor het Dryade Kamp en kijk er al inorm naar uit!

Toen waren we al met vier!! :D

Vanonder de Eik,
Bram
Bram
OBOD Bard

Postby loving willow » 02 Mar 2011, 21:07

Hallo .. wat een leuke reacties!
En met vier inderdaad in een keer zomaar niet meer alleen. :hiya: :hiya: :hiya: :hiya:
Dank jullie wel hiervoor, is al gemakkelijker zo!
Ben benieuwd wie er nog meer gaan :D

liefs en tot latere ontmoetingen
loving willow

Postby sionnach-coll » 18 Apr 2011, 20:26

Hallo, ik heb me ook ingeschreven voor het dryade weekend, het is de eerste keer dat ik aan een obod activiteit deelneem. Het zal voor mij ook een nieuwe ervaring zijn. Ik ken waarschijnlijk ook niemand, dus als we met meer zijn zal het misschien minder "eenzaam en onbekend" zijn. Ik heb wel hoge verwachtingen want het thema is me op het lijf geschreven.
sionnach-coll

Postby Melkboer » 29 Apr 2011, 22:08

Hi,

Ik kom al sinds 1999 op de OBOD weekeinden en kampeeractiviteiten. Het worden zeker een geweldige vier dagen. Iedereen is altijd erg open om nieuwe mensen welkom te heten. Dus je zult snel genoeg mensen om je heen hebben op het kampeerterrein en rond het vuur in de avond. Uiteindelijk doe je daar zelf ook iets in natuurlijk. Maar aangezien je al de stap zet om te komen, volgt de rest vanzelf.

Bram, leuk dat je er weer bij bent. Houd 18 september ook alvast vrij voor de OBOD Festival in Renkum,

Warme groet,
Vanonder de bloeiende hulst,

Henk
Image
Melkboer
OBOD Ovate

Postby Bram » 30 May 2011, 21:28

Hoi allemaal,

't Is bijna zover, overmorgen start het Dryadekamp 2011, ik kijk er al rijkhalzend naar uit!! Ik ben vandaag gestart met het inpakken van mijn rugzak, dus laat het maar snel donderdag zijn! :)

Ik zag op de gastenlijst dat er meer dan 100 OBODies deelnemen met tal van verschillende nationaliteiten, dus dat kan alleen maar interessant worden!! Ook de lijst met workshops is indrukwekkend, dat maakt het op sommige momenten wel moeilijk om een keuze te maken... :thinking:

Nu maar hopen dat de zon van de partij zal zijn, maar wanneer we met zijn allen onze magie laten werken... moet dat lukken :wink:

Allé tot héééél binnenkort!

Groeten vanonder de Eik,
Bram
/I \
Bram
OBOD Bard

Postby Melkboer » 05 Jun 2011, 21:53

Hi,

Ik mag wel zeggen dat het een geweldig weekeinde was. Wat een weer, wat een mensen. Ik hoop dat jij Loving Willow je welkom hebt gevoeld. De inspiratie zindert nog immer na...

Warme groet,
Henk
Image
Melkboer
OBOD Ovate

Postby Night Owl » 07 Jun 2011, 11:39

Hoi allen,

Het was inderdaad een weergaloos weekend; inspiratie, vriendschap, energie... en wat moeite om weer terug te keren in 2011.
Dank aan allen die hun inbreng gaven. :applause:

Hugs & Brightest blessings,
:hug:
Night Owl
"Don't be afraid to give a piece of yourself; it will grow back on again completely..."
Night Owl

Postby Bram » 08 Jun 2011, 09:53

Hoi allemaal,

Wat een zalige ervaring... leuke mensen, interessante gesprekken, boeiende workshops, zielsverwanten, zonnig weer, prachtige ceremonies en mooie muziek... kortom alle ingredienten die het kamp nodig had om onvergetelijk en levensveranderend te zijn!!

Het was leuk om jullie allemaal te leren kennen!! :hug:

Hoedje af voor de organisatoren :tiphat:

Warme groet vanonder de Eik,
Bram
/I \
Bram
OBOD Bard

Return to Bij het Haardvuur