een poëtische plek in het Land van Waas

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

een poëtische plek in het Land van Waas

Postby Sigrid » 07 Oct 2011, 18:51

Hoi hoi iedereen!
Na jaren solitair werken heb ik zin om me meer te verbinden met andere druïden en heksen.
Ik heb daarnaast ook een prachtig plekje "Vrouw Holle"dat zich open stelt. Er gaat ceremonie door, er wordt bij de haard verteld er kan verteld worden door anderen.
Een keer in de maand gaat de plek open als Herberg en kunnen heksen, tovenaars én druïden elkaar ontmoeten bij de haard.

blessed be
Sigrid
Sigrid

Re: een poëtische plek in het Land van Waas

Postby roland » 08 Oct 2011, 12:20

Hallo Sigrid,

Ikzelf ben van West Vlaanderen dus wel een eindje van de land van Waas, maar je weet nooit dat we elkaar eens tegen komen bij een workshop of een meeting met OBOD. Ik heb ook meerdere jaren alleen gewerkt en nu deze jaar in contact gekomen met de seedgroup Oak and Ivy van Oostende. Heb al enkele groeps ceremonies gedaan en één maal een herfstceremonie in Nederland (dit door OBOD Nederland zelf georganiseerd) gedaan. Het zijn toffe ervaringen zeker om eens in een groep te werken, dus een aanrader. Wens je veel succes met je reis en hopelijk vind je contact met andere druïden.
Blessings by the Oak Tree

Roland

A long time ago and a short time ago. In a place both near and far away.
roland
OBOD Ovate

Postby Nada » 08 Oct 2011, 13:23

Het wordt steeds leuker in deze omgeving. Ik heb me jaren alleen gevoeld in dit gebied maar er komen steeds meer leuke initiatieven en vooral mensen tevoorschijn. Ik hoor graag wanneer er iets is en misschien kan ik ook iets bijdragen.

Blessings
Nada
Nada

Postby Bram » 09 Oct 2011, 08:23

Hey Sigrid,
Wat leuk, ik had jou flyer reeds meegenomen uit de natuurwinkel in Stekene en had me voorgenomen om contact met jou op te nemen! En nu blijkt het initiafief uit te gaan van een mede-obodie!! Prachtig!! :-) Eén dezer mag je me zeker verwachten!!
Warme groet,
Bram
Bram
OBOD Bard

Postby Sigrid » 09 Oct 2011, 10:22

Hey Roland, Nada en Bram

Hoe hartverwarmend jullie reacties te lezen! Echt fijn te ervaren dat er nog obodies zijn!
Lijkt me inderdaad leuk eens naar een groepsbijeenkomst te gaan!
Ook fijn te lezen dat er seedgroups actief zijn in België.
Zeker welgekomen Bram! Gek dat we elkaar s nachts niet in de Stekense bossen tegen het lijf zijn gelopen!
(Ik heb er tot voor 3 maanden gewoond.)
blessed be!
Sigrid
Sigrid

Return to Bij het Haardvuur