Brigus wrote:Beste Taurus,
Ook wij gaan dit jaar in augustus (al voor de derde keer) naar Ierland. Het is er fantastisch!
Zelfs de kinderen willen er liever heen dan een zonvakantie in Zuid-Europa (ze zijn 12 en 14).
Wij huren meestal huisjes (één of twee verschillende per week).
Er zijn een heleboel websites met leuke adressen en locaties.
Bed en breakfast is natuurlijk ook heerlijk. Toen wij dat een keer deden, was er net één of ander feest.
Heel druk dus, maar iemand van de plaatselijke VVV regelde toch een mooie plek.
Reserveren voor de boot: hebben we geen ervaringen mee. Sorry.
Nog een vrag terug: ben jij één van de twee oprichters van de nieuwe Seedgroup in Epe?
Zonnige voorjaarsgroet,
Brigus
Hartelijk dank Brigus, voor je reactie!
ik was al verbaast dat er zo weinig reactie kwam op mijn vraag inzake Ierland,
terwijl het zowat de bakermat van Druidry is. Dus heel leuk dat je reageerde. Wij zijn er, na veel wikken en wegen, uit. Wij vliegen naar Ierland toe en hebben daar een camper gehuurd. Vanwege een dieet van mijn vrouw is een bed en breakfast niet zo handig evenals eten in restaurants of pubs. Ik heb al heel wat bekeken en ik (wij) hebben er heel veel zin in. Wij zijn fervente Noorwegengangers, dus dit voelt haast als ontrouw, maar vooruit, af en toe een andere sfeer is ook erg leuk. Vooral nu met een Druidische kijk op de wereld. Volgens mij is er veel te ervaren en te genieten. Je bent nog niet veranderd in een elfje? Die schijnen daar nog voor te komen.
Op je vraag antwoord te geven, ja, ik ben een van de oprichters van de Seedgroup 'De Witte Raaf'. Per ongeluk is in de Dryade mijn emailadres niet opgenomen, dus als je wilt komen om de nieuwe grove in te wijden en kennis te maken met een aantal anderen, dan ben je van harte welkom. (Zie inwijding Grove en Seedgroup op dit forum).
Een hartelijke groet, van onder een met stuifmeel bestoven Els,
Taurus.