Hallo allemaal.
Steffie hier (username nola). Ik begon twee jaar geleden aan de bardengraad en heb die toen in een sneltempo in mijn eentje doorgenomen. Ik heb er toen al veel aan gehad, maar in die twee jaar heeft het leven me ingehaald. Ik ben beginnen werken (studeerde nog toen ik aan de cursus begon), heb een schat van een man leren kennen waar ik ondertussen mee getrouwd ben en heb nu een zoon van negen maanden. Nu ben ik intensief aan het opstarten als zelfstandig life coach om mensen te helpen het leven van hun dromen te leiden. Niet omdat er iets mis is met hun huidig leven, gewoon omdat het altijd beter ken.
Ik ben gegroeid op zoveel gebieden in mijn leven, maar de wijsheid van de druïden is hierbij op de achtergrond geraakt. Nu voel ik dat ik te veel van mezelf verg, dat mijn energieniveau beneden peil is,...
Waar ik heen wil is dit. Ik voel dat ik opnieuw een beroep moet doen op mijn opleiding als bard. Ik heb nu vooral ervaren wat er gebeurt als ik de wijsheden naast me neerleg. Dus maak ik hier en nu een belofte voor mezelf om gewoon opnieuw te beginnen. Ik start van gwers 1 en dit keer ga ik mijn ervaringen delen zodat we samen nog meer kunnen groeien.
Ik ben er klaar voor en al wie deze reis met mij wil afleggen heet ik welkom uit de grot van mijn hart
Steffie
http://www.zhendria.be

en eerst eens goed te aarden