Hallo mede-reizigers,
Ik noem mezelf Raven, maar in het dagelijks leven heet ik Igor
Van nature ben ik een Zeeuw (Geboren in Leeuwedorp in 1973) en heb met wat omzwervingen, een aantal jaren geleden, de noordelijke provincies bereikt. Al een jaar of 14 ben ik woonachtig in Leeuwarden / Friesland en het bevalt me hier zeer goed.
Ik mag graag in mijn tuintje rondrommelen en probeer zoveel mogelijk mooie planten en bomen de kans op leven te geven.
Een aantal jaren geleden ben ik me gaan verdiepen in "alternatieve/mystiekere" zaken en zodoende ben ik ook bij Obod terecht gekomen. Ondertussen heb ik ook een cursus Reiki gevolgd en probeer ik me middels het lezen van diverse literatuur te verdiepen in alles wat maar enigzins relevant/interessant is m.b.t. Druides / Wicca, etc.
Verder speel ik graag spellen (allerlei soorten), kan ik erg genieten van een goed glas, lekker eten en een stevige sigaar. Ook een goed stuk muziek kan ik waarderen, maar ik heb zo'n brede smaak dat ik niet echt een fan ben van iets. Clannad / Enya kan ik wel bekoren maar ook Omnia en Rapalje vind ik wel tof.
Als werk ben ik reintegratieconsulent en probeer ik mensen in Noord West Friesland aan het werk te krijgen. Naast deze baan ben ik ook nog zelfstandig ondernemer van een zeer klein evenementen organisatie bureau genaamd Oak & Owl.
Hopende jullie een beetje inzicht te hebben gegeven in de persoon achter de zwarte veren, wens ik jullie een prachtige dag, leesplezier en geluk in het leven.
Groeten.
Raven / Igor