by Ishirra » 07 May 2007, 20:43
Heb me al voorgesteld op het engelstalige gedeelte, zal ik het hier dan ook maar eens doen :grin:
Mijn naam is An (op het engelse forum heb ik Anne gepost omdat An zo raar onthaalt word soms), mijn Druide naam is Ishirra. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met de Barden cursus (nederlandstalig) maar door een naar ongeluk en een tumor in m'n hoofd is m'n leven even op z'n kop gaan staan. Ik dank Moeder Natuur elke dag voor deze tweede kans en ik grijp ze met beide handen. Aangezien ik me niets meer herinner van de cursus (het deel dat ik al gedaan had tenminste) ben ik recent opnieuw begonnen. Ik zal hier nog wel een tijdje zoet mee zijn :wink:
In m'n vorige leven was ik een vrachtwagenchauffeur (woman on wheels wooooh) Dit was mss niet de beste keuze, maar ik heb het wel voor mekaar gekregen dat de firma waar ik werkte, een van de eerste in Belgie was die zuiniger en vooral zeer veel minder bevuilend ging rijden (met behulp van een extra cursus voor de chauffeurs en enkele aanpassingen van de motors) Dat beroep heb ik ondertussen wel gehad, m'n eerste ongeluk is gebeurd op het werk trouwens. Stond boven op m'n trailer m'n dak te openen en ben 4m naar beneden gevallen. Ben op m'n hoofd terecht gekomen, en dan nog eens raar gevallen dus had een schedelbarst, heup ontwricht, 2 ribben gebroken en 2 nekwervels zo goed als gebroken. Ik dank Moeder Natuur dat ik hier niets ergs heb aan overgehouden. Toen ik hersteld was kreeg ik te horen dat er een tumor in m'n hoofd zat (begon in m'n rechteroor, en wou zo door m'n schedel groeien) In juni onderga ik hiervoor trouwens nog een tweede operatie, maar die zal wel goed verlopen :)
Weet je, genoeg over die negatieve dingen, laat ons naar de toekomst kijken die mij gegeven is en hopelijk kan ik een deel hiervan doorbrengen met mede-OBODies, op dit forum, enz enz....
We zullen wel zien hoe het verloopt, kan je wel garanderen nu dat je zo snel van mij niet vanaf zult zijn deze keer :wink:
Groetjes
Ishirra
An
..:: Brightest Blessings, Ishirra ::..