Castlefest, wie gaan er?

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

Postby scopulus » 30 Jul 2007, 12:12

you people worry me.. ;)
Als ik het zo hoor, dan zal ik heel wat missen.

Groeten
Words, mere words, Vivid, clear and sometimes Cruel!!!
Yet ... they have a subtle magic in them.

'Oscar Wilde' The picture of Dorian Gray.
scopulus
OBOD Ovate

Postby Explorer » 30 Jul 2007, 13:15

scopulus wrote:you people worry me.. ;)
Als ik het zo hoor, dan zal ik heel wat missen.

yeah, they worry me also. Altijd voorzichtig zijn met wat je zegt, voor je het weet heb je me toch een imago. :wink:
Extraordinary claims require extraordinary evidence

Image
Explorer
OBOD Druid

Postby nathalitanis » 30 Jul 2007, 17:38

Is het parkeren eigenlijk te doen bij Castlefest, of moet je een uur rondrijden voor je een plekje kan vinden?
Misschien dat ik toch zondag ga.
Nathalie
nathalitanis

Postby Lizzy » 30 Jul 2007, 17:47

Er zijn verschillende weilanden gereserveerd, dus parkeren is nooit echt een probleem.

Je moet alleen misschien iets langer de koeievlaaien ontwijken als je later komt!  :wink:
-Who wants to go get lost, I know the way-
Lizzy
OBOD Druid

Postby katsu » 30 Jul 2007, 18:53

nathalitanis wrote:Is het parkeren eigenlijk te doen bij Castlefest, of moet je een uur rondrijden voor je een plekje kan vinden?
Misschien dat ik toch zondag ga.

Pak gewoon de trein....Via station Leiden naar Hillegom en daarvandaan rijden pendelbussen. Gewoon de raarst geklede mensen achterna kopen :wink:
Image
Proud member of the Corvus Seedgroup
katsu
OBOD Druid

Postby free_floating » 30 Jul 2007, 19:26

Ik ben er op zondag! :)
"Tri pheth a beir y gerdawr uot yn amyl: kyfarwydyt ystoryaeu, a bardoniaeth, a hengerd"
free_floating

Postby katsu » 30 Jul 2007, 20:30

Hugz Suus  :hug:  :hug:
Komt Michiel ons nog tegen je beschermen? :wink:
Image
katsu
OBOD Druid

Postby Mey » 31 Jul 2007, 09:48

Ik ben er met mijn lieve echtgenoot en onze kleine ukkepuk op zondag!!! Als het weer het een beetje toelaat (lees: niet té warm) draagt onze kleine ukkepuk zijn elvenpakje wat ik vorig naar op de FantasyFair gekocht heb.
:curtsey: Peace, Love and Icecream
~ Mey ~ Kinky Tinky Winky ~

Random poster award 2007The Holy Helm of Randomness: :helm:
Great High Queen of Ramdom...ness and Cantelope squasher!

Image
Mey

Postby free_floating » 01 Aug 2007, 18:42

Pfff.... okee, dan zal ik eens proberen me te gedragen...  :blink: Kijk trouwens maar uit, Michiel heeft een passepartout! ;) Het is alleen nog even afwachten hoe vaak hij daarvan gebruik gaat maken.
"Tri pheth a beir y gerdawr uot yn amyl: kyfarwydyt ystoryaeu, a bardoniaeth, a hengerd"
free_floating

Postby katsu » 01 Aug 2007, 19:10

free_floating wrote: Kijk trouwens maar uit, Michiel heeft een passepartout! ;) Het is alleen nog even afwachten hoe vaak hij daarvan gebruik gaat maken.

Mooi, ik spreek hem veel te  weinig.....hopelijk kan ik af en toe even weg van de stand  :grovel:
Iedereen komt toch wel even dag zeggen, hé? (en een flesje Mede kopen :wink: )
Image
katsu
OBOD Druid

Postby Explorer » 01 Aug 2007, 19:38

katsu wrote:
free_floating wrote: Kijk trouwens maar uit, Michiel heeft een passepartout! ;) Het is alleen nog even afwachten hoe vaak hij daarvan gebruik gaat maken.

Mooi, ik spreek hem veel te  weinig.....hopelijk kan ik af en toe even weg van de stand  :grovel:
Iedereen komt toch wel even dag zeggen, hé? (en een flesje Mede kopen :wink: )

ik kom even dag zeggen. Ik heb je maar 1x ontmoet volgens mij, en ik weet niet zo goed meer wie je bent. Dus ik kom wel even kijken. En als je oude Fedior Finest hebt dan koop ik ook wat mede van je ;-).

Image
Explorer
OBOD Druid

Postby Lillith » 01 Aug 2007, 19:52

Bij Mead & More ga ik altijd even langs, we kunnen natuurlijk niet te lang zonder de lekkerste mede he ;)
Lillith

Postby Mey » 01 Aug 2007, 20:09

Ik kom wel een flesje halen, Katsu. Nu ik geen borstvoeding meer geef mag het weer ;)
:curtsey: Peace, Love and Icecream
~ Mey ~ Kinky Tinky Winky ~

Random poster award 2007The Holy Helm of Randomness: :helm:
Great High Queen of Ramdom...ness and Cantelope squasher!

Image
Mey

Postby nathalitanis » 03 Aug 2007, 16:04

ik ga trouwens morgen - met, jawel, mijn moeder.
OMG! It's a miracle!   :o
Ik heb haar weten te overtuigen dat zo iets leuk en gezellig is, en dat vreemde vogels ook mensen zijn  :wink:, maar de muziek gaf geloof ik pas echt de doorslag. :grin:
Ik las op de website van Castlefest trouwens dat je munten nodig had voor de consumpties, hoeveel moet ik er daar dan van nemen, is twee genoeg? Of wijst dat zich allemaal vanzelf?
(sorry, weet totaal niet wat ik kan verwachten, dus wil zeker weten dat ik daar niet voor een kassa een half uur moet gaan staan verzinnen voor ik naar binnen mag... :where: )
Nathalie
nathalitanis

Postby Explorer » 03 Aug 2007, 16:14

nathalitanis wrote:ik ga trouwens morgen - met, jawel, mijn moeder.
OMG! It's a miracle!   :o
Ik heb haar weten te overtuigen dat zo iets leuk en gezellig is, en dat vreemde vogels ook mensen zijn  :wink:, maar de muziek gaf geloof ik pas echt de doorslag. :grin:
Ik las op de website van Castlefest trouwens dat je munten nodig had voor de consumpties, hoeveel moet ik er daar dan van nemen, is twee genoeg? Of wijst dat zich allemaal vanzelf?
(sorry, weet totaal niet wat ik kan verwachten, dus wil zeker weten dat ik daar niet voor een kassa een half uur moet gaan staan verzinnen voor ik naar binnen mag... :where: )

Naja, dat hangt er helemaal van af hoeveel mede je denkt te gaan drinken ;-). Volgens mij is 1 munt een euro ofzo, en de prijzen liggen hoog. Ik koop er denk ik 20 of 30 ofzo, ze blijven als het goed is geldig. (alhoewel ik dat bij de Fantasy Fair ook dacht en nu met 20 euro aan waardeloos Elf geld opgescheept zit). Maar je kan ook vaak gewoon met euro's betalen bij de kraampjes.
Hee, vergeet mij niet op te zoeken ergens he? Bij die 'Heidense Bende' hangen vast wel permanent wat OBODies rond. Lizzy herken je vast ook wel en die weet mij wel te vinden. Ik zal proberen je moeder niet bang te maken :twisted:

Image
Explorer
OBOD Druid

Postby Ghostrider » 03 Aug 2007, 20:06

1 munt kost 2 euro...
Ik was er vandaag. Niemand gezien ( alhoewel... Katsu wel gezien, maar niet aangesproken.. je was een beetje bezig, haha, allemaal mede-holisten daar geloof ik....   :boggle:  )

Omnia was geweldig! Helaas niet af kunnen zien, de kleine had het helemaal gehad. 6 uur Castlefest is net effe teveel voor zo'n smurf  :wink:
Wel de nieuwe CD gekocht en de file heeft er heerlijk van mee kunnen genieten  :grin:

Volgend jaar ga ik proberen voor EFF en Castlefest gewoon alle dagen vrij te krijgen!

Voor iedereen die nog gaat: VEEL PLEZIER!!
Image
"I don't suffer from INSANITY!! I enjoy every minute of it!"

R0wdy Atomic WEDGIE-master

Image
2007 SBImage
Image
Finder of lost Message board Souls of the Most Holy (or not) Order of Slightly Reformed Non-Visigoth Circus Performers
Ghostrider
OBOD Bard

Postby nathalitanis » 03 Aug 2007, 20:19

Hi Explorer, ik zal proberen om mensen te herkennen, als ik mijn aandacht van glimmende spulletjes af kan houden  :wink: Ik heb er echt al zin in!
Ghostrider: dank je wel en dat gaat wel lukken denk ik!
Nathalie
nathalitanis

Postby Explorer » 03 Aug 2007, 21:21

Ghostrider wrote:1 munt kost 2 euro...
Ik was er vandaag. Niemand gezien ( alhoewel... Katsu wel gezien, maar niet aangesproken.. je was een beetje bezig, haha, allemaal mede-holisten daar geloof ik....   :boggle:  )

Ja, ik kreeg hier op 'hoofdkantoor van de uil' al een sms-je van onze agent ter plaatse dat ze je niet kon vinden. Dan moeten we je maar ongezien uitnodigen. :wink:

Ghostrider wrote:Volgend jaar ga ik proberen voor EFF en Castlefest gewoon alle dagen vrij te krijgen!

You better believe it. Volgend jaar? Midwinter fair niet vergeten he? ;-)
Ahhh, morgen en overmorgen mijn beurt!

Image
Explorer
OBOD Druid

Postby Ghostrider » 03 Aug 2007, 22:45

Ach ja...

Ik blijf een moeilijk te vangen vogel  :grin:
Volgende keer zal ik eens kijken of ik een duidelijk meeting-point met iemand kan afspreken, haha!

Misschien dat je agent-ter-plaats me wel gezien heeft, ik heb ook nog een tijd aan dezelfde kant van het podium rond-gestruind.  :whistle:
Als ze een System Of A Down t-shirt heeft langs zien wapperen met F*CK THE SYSTEM op de achterkant... dan was ik dat, hehehe. :devil:

Anyway... better luck next time! Midwinter Fair... welke data is dat?? Kan ik eens in mijn rooster gaan spitten wie ik een dienst kan aansmeren  :grin:
Image
"I don't suffer from INSANITY!! I enjoy every minute of it!"

R0wdy Atomic WEDGIE-master

Image
2007 SBImage
Image
Finder of lost Message board Souls of the Most Holy (or not) Order of Slightly Reformed Non-Visigoth Circus Performers
Ghostrider
OBOD Bard

Postby katsu » 06 Aug 2007, 22:02

Ghostrider wrote: Niemand gezien ( alhoewel... Katsu wel gezien, maar niet aangesproken.. je was een beetje bezig, haha, allemaal mede-holisten daar geloof ik....   :boggle:  )

Nou ja zeg.... mij niet even aanspreken :x . Zo druk was het niet vrijdag (nou ja, niet in vergelijking met de zaterdag. Toen moesten ze me na 3-4 uur dwingen een pauze te nemen omdat ik maar klanten bleef helpen :wink: )

Maar wel leuk om een hoop mensen op de zondag weer te hebben gezien.

oh, en voor de mensen die nog muntjes over hebben. Gewoon bewaren, ze zijn volgend jaar weer geldig :grin:
Image
katsu
OBOD Druid

PreviousNext

Return to Bij het Haardvuur