Lizzy wrote:Fijn meid!
En hé, als je behoefte hebt om iets met een hele groep te doen, je bent van harte welkom hoor, zowel in Amsterdam als in Wolfheze![]()
Ik snap heel goed dat je soms zin hebt om je ervaringen te delen. Je hebt helemaal gelijk, je kunt alles prima in je eentje doen, maar soms is de ervaring van het met elkaar delen ook wel eens nodig.
En als je zo'n moment hebt, weet dan dat je meer dan welkom bent! :shake:

Dat was 3 jaar geleden en dat enthousiasme is er nog steeds. Mijn vader zocht gelijk van alles op op het internet en kwam goed beslagen ten ijs toen ik de volgende keer op bezoek kwam. Mijn moeder wilde mijn boeken lezen en we hebben erg leuke gesprekken.
Het went ook wel om "anders" te zijn ik toch al weer 28 jaar met mezelf opgescheept, en ik verveel mezelf
iig niet... anders zijn is iig niet saai.
En het is wel fijn te weten dat er meer mensen zijn zoals wij, toch?
. Ik heb nooit de behoefte gehad om 'normaal' gevonden te worden, jemig, ik vind het al erg genoeg dat ik op mijn werk net moet doen alsof ik volwassen ben
...als ik dan ook nog normaal moet doen, is er helemaal niets meer aan! Maar! Het is zeker erg gezellig ja, dat er anderen zijn waar je af en toe terecht kan als je even over de niet zo gangbare zaken (voor sommigen dan) wilt praten.Het is niet aan me te zien, behalve een verborgen pentagramhangertje en een ansichtkaartje van Stonehenge aan de muur.
Het is niet aan me te zien, behalve een verborgen pentagramhangertje en een ansichtkaartje van Stonehenge aan de muur.sja, als je bij mij in huis loopt krijg je toch wel een vermoeden van mijn inspiraties, aangezien er overal (eigen gemaakte) schilderijen en wanddoeken tegen de muur zijn gekwakt, en ook overal kaarten staan met spreuken enzo... Eigenlijk is het gewoon nutteloos dat ik al mijn boeken weg stop, want je ziet het toch wel. Ach ja. :whistle:
Ik bedoelde op mijn werk.
Ik denk dat hij het natuuraspect van druidry wel zal begrijpen, en bewuster met de natuur omgaan zal hij kunnen waarderen.
Maar het spirituele aspect zou hem te ver gaan, en van de toeters en bellen van een spiritueel pad,
rituelen, altaartjes en ingewikkelde symboliek, zou hij niks snappen.
Ik heb altijd extreem veel atheïsten, agnosten en ongeïnteresseerden gekend in mijn leven.
Daarom ben ik over het algemeen niet zo open over mijn spirituele leven.
Maar als iemand me vraagt wat ik ben of wat ik geloof, dan zeg ik meestal: spiritueel.
Ik volg ook niet een bepaalde traditie.
Een echte heiden ben ik in ieder geval niet.
Een echte brave Christen ook niet.
Ik ben geïnteresseerd en geïnspireerd, en wat daar uiteindelijk de uitkomst van is zien we dan wel weer.

Saille-Panthera wrote:Gek is dat he? dat je mensen blijkbaar kan beledigen door te zeggen dat je jezelf geen heks (meer) voelt, dat je jezelf niet als heks ziet, terwijl zij dat wel doen. Mensen zijn rare wezens...
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests