AAAAAAAAAAAARGH!
Heb ik net een hele post geschreven, zegt dat stomme forum weer dat ie de server niet kan vinden en is alles weer pleitte!
Grrr. Wat had ik nou ook al weer geschreven?!
Ehm. Oh ja. Castlefest-nogwat.
Ik heb zo veel moois gezien, dat ik alles wel wilde kopen, maar heb me uiteindelijk toch weten in te houden.
Heb wel een hele tijd naar een schitterende boog staan staren, maar ja, erg duur, en wat kan je er uiteindelijk mee, behalve de buurvrouw de stuipen op het lijf te jagen als ze weer eens aan mijn plantjes heeft gezeten??
Wel heb ik een groen leren polsbandje gekocht met draken erop (al zegt mijn symbolen boek dat het honden moeten voorstellen :blink: ), ook heb ik een poncho-vleermuis-achtig-vest-ding gekocht met mooie bedeltjes aan de kraag (iedere uitvoeringen had een andere versiering), en ik heb ook nog een mooie waaier gekocht. Nou ben ik half-Grieks, dus kan wel tegen een beetje zon, maar toen ik zo’n 20 minuten voor de wc heb staan wachten, met een paar lui voor me die duidelijk onder invloed van mede waren

, toen kreeg ik het wel een beetje erg warm (als mensen om me heen stil staan dan krijg ik een soort van claustrofobie). En dat was het eigenlijk, meer heb ik niet gekocht.
Ik had heel graag willen blijven voor Omnia en de wickerpop, maar moest op tijd naar huis ivm kat/insuline, dat was wel balen, maar heb toch erg genoten van de rest van de dag.
Verders heb ik niemand gezien, behalve dat ik Explorer dan toch voor bij heb zien schuiven, maar dat wist ik op dat moment niet helemaal zeker, dus bleef ik lekker van mijn eten smullen. Ach ja, volgende keer beter
Zo...eens even kijken of mijn berichtje nu doorkomt...