Modron, speciaal voor vrouwen

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

Modron, speciaal voor vrouwen

Postby Mey » 11 Aug 2007, 13:36

:curtsey: Peace, Love and Icecream
~ Mey ~ Kinky Tinky Winky ~

Random poster award 2007The Holy Helm of Randomness: :helm:
Great High Queen of Ramdom...ness and Cantelope squasher!

Image
Mey

Postby Lizzy » 11 Aug 2007, 16:29

Wat leuk Mey, ziet er ook mooi uit, die ga ik denk ik wel kopen, al is het maar voor privé!  :D

Thanks voor de tip! :shake:
-Who wants to go get lost, I know the way-
Lizzy
OBOD Druid

Postby Mey » 11 Aug 2007, 20:01

Ik bestel hem ook zeker!
:curtsey: Peace, Love and Icecream
~ Mey ~ Kinky Tinky Winky ~

Random poster award 2007The Holy Helm of Randomness: :helm:
Great High Queen of Ramdom...ness and Cantelope squasher!

Image
Mey

Postby Coll_Dana » 12 Aug 2007, 17:51

Het voordeel van de Julejaar agenda vind ik, dat het een ringbandje is. De heksenagenda had dat ook niet en de Modron agenda zo te zien ook niet. Ik vind het altijd makkelijk om de agenda open te leggen en hem op de helft van de week neer te leggen waar we mee bezig zijn. Je kan de bladen dan ook makkelijker omslaan. Ik hoop dus dat er ook een ringband versie komt.
Love and Light
Coll_Dana
OBOD Bard

Postby Calluna le Fay » 13 Aug 2007, 09:03

Dat ringbandje is inderdaad erg handig, ik heb de Julejaar nu voor het eerst in gebruik. Het is bij ons de agenda voor mezelf en de 'gezinsafspraken', ik had het alleen handiger gevonden als ie een slagje groter was geweest. Volgens mij komen dan ook de mooi geillustreerde pagina's beter tot hun recht. Ik zie dat de Modron agenda ietsje groter en dikker is, maar wel wat duurder. Het is volgens mij op dit moment ook nog niet bekend of de Julejaaragenda voor 't komende jaar nog ingrijpende veranderingen ondergaan zal, het wordt nog een lastige keus... :???:
Calluna le Fay
OBOD Ovate

Postby Coll_Dana » 13 Aug 2007, 10:44

Dat is zeker. Een beetje groter zou geen kwaad kunnen ; ) Bij mij is het ook de algemene en persoonlijke agenda. Er komt nogal wat in te staan dus. Af en toe heb ik wel eens plaatsgebrek. Msschien dat er bij een drukker een ringbandje door de Modron agenda te maken is. Het ligt aan de pagina indelingen. Ik heb het met de heksenagenda ook twee keer gedaan, want die heeft ook geen ringbandje. De heksenagenda vond ik voor mezelf wat beperkt en toen ben ik overgegaan op de Julejaar agenda en die bevalt mij eigenlijk prima. Ik ben wel benieuwd naar de Modron agenda !!
Love and Light
Coll_Dana
OBOD Bard

Return to Bij het Haardvuur