Ha. Nou - momenteel wil ik even niets, aangezien ik mijn 4de dag met migraine inga :cry: 't wordt wel al minder gelukkig.
Nou Ghostrider, dan snap je denk ik wel waarom mijn omgeving wel eens moe wordt van me (mezelf incluis). Ik lijk geen stopknop te hebben, ik wil gewoon alles -
alles - leren, en heb nogal moeite met prioriteiten stellen: precies de reden waarom ik nooit HBO ben gaan doen. Ik wilde zooooo veel, dat ik uiteindelijk helemaal gek werd van het uitzoeken, en ben dus maar gewoon gaan werken. :)
Ik geloof dat ik dit keer wel een beetje eruit ben met wat ik wil gaan doen. Niet verhuizen; financieel gewoon geen optie. Ook geen drie maanden werkvakantie in Noorwegen die ik al zowat aan 't boeken was. Maar gewoon een leuke baan zoeken, en doen waar ik al jaren mee aan 't klooien ben: cursus kleding maken volgen.

Vroeger zat ik al achter mijn oma's naaimachine, zo'n oude Singer met een draaislinger mijn eigen ontwerpjes te maken (en mijn oma zat dan een stukkie verder op haar hoofd te schudden, zich afvragend hoe lang ik me hierop kon concentreren, voor ik weer besloot iets anders te gaan doen...) Maar goed, mijn moeder heeft me onlangs een kaart gegeven waarop stond: doe wat je wil doen, maar doe het met je hart - iets in die richting, en daar wil ik me nu meer op gaan richten. Niet alles willen alleen omdat het nu zo leuk lijkt, maar alleen dat doen waarvan je weet dat je daar ook echt mee verder wil, en wat niet alleen een bevlieging is, en daar dan alles aan geven.
Sorry, heeft nou even niets meer met Gaelic te maken :blink: