Project Sophia kinderziekenhuis

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

Project Sophia kinderziekenhuis

Postby katsu » 07 Dec 2007, 11:30

Een goede vriendin van mij is een heel mooi project begonnen:

Hé iedereen...

Ik ben hier al internationaal mee bezig, maar het leek me geen slecht plan om daar hier ook aan te beginnen. Ik ben bezig om kerstkaarten te verzamelen om te verspreiden onder de kinderen in het Sophia Kinderziekenhuis.

Nu ben ik bewust vrij vroeg, om je de tijd te geven, dus vandaar dat ik hier al voor Sinterklaas over begin. Maar het idee is dat ik al die kaarten verzamel en er voor zorg dat de kinderen in het Sophia Kinderziekenhuis die kaarten dus krijgen voor de kerst. Juist omdat wij dan (bijna) allemaal gezellig samenzijn met familie en/of vrienden en dat samenzijn vieren maar die kinderen in het ziekenhuis moeten liggen. Nu lijkt mij dat vreselijk als volwassene, maar moet je voorstellen dat dit dus gebeurt als kind...

Het is de bedoeling dat je dus een of meerdere kaarten maakt (of eventueel zelfs koopt, maar een kaartje maken is natuurlijk persoonlijker) en daar een lieve boodschap in schrijft. Houd er rekening mee dat het niets te maken heeft met deze site en dat je daarom de site er dus ook buiten heeft. Het is gewoon een lieve kerstboodschap van één mens naar een ander, van een jongere naar een kind/jongere. Het is gewoon een kind even het idee geven dat er meer mensen zijn die er bij stil staan dat ook hij of zij een fijne kerst verdient.

Het gaat om het gebaar, niet om het geld dat je er in stopt. En een glimlach op het gezicht van een ziek kind lijkt mij dat meer dan waard. Ik wil hiervoor dan ook mijn postbus open stellen. Mocht je hier dus aan mee willen doen, stuur mij dan een PM, zodat ik je mogelijkheid kan bieden om die kaart(en) bij mij te krijgen. Het is voor ons even een paar minuten werk (of zoveel je er aan wil besteden), maar voor een kind is het een fijne gedachte dat er even bij hem of haar wordt stil gestaan.

Houd er rekening mee dat je dus meisjes en jongens hebt. Je kunt natuurlijk kaarten speciaal maken voor een jongen of een meisje (doe er dan even en briefje bij in de envelop, dan zorg ik dat het goed terecht komt) of gewoon algemeen.

Ik doe hier met veel plezier aan mee, maar misschien zijn hier nog meer mensen die er aan mee willen doen :wink:

Ik verzamel alle kaarten tot de 20e en breng ze dan naar haar toe. Dus als je mee wil doen, stuur ze aub naar mij toe. (voor diegenen die mijn adres niet hebben, doe ff pm'en)

Alvast bedankt,

Katsu
Image
Proud member of the Corvus Seedgroup
katsu
OBOD Druid

Re: Project Sophia kinderziekenhuis

Postby Mey » 16 Dec 2007, 19:05

Wat een ontzettend gaaf idee!!!

Ik zoek de mooiste uit mijn collectie! Volgens mij heb ik je adres nog in mijn Bardic-Camp-spullen-map (als het niet veranderd is in de tussentijd tenminste).
:curtsey: Peace, Love and Icecream
~ Mey ~ Kinky Tinky Winky ~

Random poster award 2007The Holy Helm of Randomness: :helm:
Great High Queen of Ramdom...ness and Cantelope squasher!

Image
Mey

Postby katsu » 16 Dec 2007, 19:45

Dankjewel. :kissie: (adres is nog hetzelfde )
Image
katsu
OBOD Druid

Postby Mey » 27 Dec 2007, 10:39

Heb je mijn pakketje nog optijd gehad? Het is als het geod is als gewone post verstuurd en niet als kerstpost.

Image
Mey

Postby katsu » 27 Dec 2007, 20:58

Ja hoor, en ze heeft het (samen met die van mij) ook nog op tijd gekregen. :hug:
Image
katsu
OBOD Druid

Postby Mey » 30 Dec 2007, 13:01

Fijn! :hug: :shake:

Image
Mey

Return to Bij het Haardvuur