Hellow... ook ik kom op kousenvoetjes de cirkel toegetreden en zet me neer voor het knetterende haarvuur.
Mijn naam is Xari (of Ine voor diegenen die mijn échte ik nog niet helemaal kennen

)
Ik woon in de Belgische Kempen samen met een schat van een vriend en twee ontzettend lieve knuffelpoezels.
Ondertussen ben ik er 27 (

jee, time flies...) en ben ik kleuterjuf van opleiding. Ik formuleer het maar zo, want momenteel zijn de onderwijsinterims weer bijzonder schaars.

Toch maar es nadenken wat ik verder met m'n leven wil.
Ik ben verzot op alles wat met verhalen, gedichten, toneel,... voor kinderen te maken heeft. Ik schrijf ook zelf verhalen en momenteel ligt er zelfs eentje bij een échte illustrator... wie weet krijg ik het ooit wel uitgegeven... Laten we't hopen.
Met spiritualiteit ben ik al sinds kleinsaf bezig, via mijn overgrootouders en grootouders (langs beide kanten) kreeg ik alles via mijn ouders door en weet ik dat mijn 'ding' zich in m'n handen bevindt. Mijn ouders hebben me mijn eigen weg laten zoeken , maar al vlug voelde ik me ook enorm verbonden met de natuur en al haar facetten. Op mijn vijftiende zocht ik mijn toevlucht tot hekserij en heb me er jaren goed bijgevoeld. Ook al voel(de) ik me een echte heksenmie, toch voelde ik me niet compleet en las de bib leeg, spendeerde al mijn vrije tijd op het internet, zoekend naar m'n weg. Uitendelijk ben ik halverwege oktober via Scopy bij OBOD terecht gekomen en ben ik de cursus Bard gestart. Bij deze.... thx my friend... Eindelijk ben ik thuis.... Een mengeling tussen m'n heks-zijn en druïdisme ligt me prima. Eindelijk heb ik een antwoord op m'n fascinatie voor muziek en woordklanken, rijmsels, sprookjes, allerhande verhalen (én zeker ook de Keltische), het zelf schrijven en dichten: het puzzelstukje valt op z'n plaats. Ik voel me echt fijn in m'n rol als bard.
Bij deze, Bright Blessings enneuh... nog vragen? Just ask.
Xari