spreekwoord?

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

spreekwoord?

Postby scopulus » 21 Mar 2008, 10:44

hoi iedereen,

Ik kreeg recent een boodschap door: hou je regenboog op kleur. Kan iemand mij helpen naar het zoeken van de betekenis hiervan? Het is voor mij nogal verwarrend... daarom dat ik even hulp vraag aan zij die mij het best kunnen verstaan ;)

Blessings en dank je bij voorbaat.
Words, mere words, Vivid, clear and sometimes Cruel!!!
Yet ... they have a subtle magic in them.

'Oscar Wilde' The picture of Dorian Gray.
scopulus
OBOD Ovate

Re: spreekwoord?

Postby Turtle » 21 Mar 2008, 16:36

scopulus wrote:Ik kreeg recent een boodschap door: hou je regenboog op kleur. Kan iemand mij helpen naar het zoeken van de betekenis hiervan? Het is voor mij nogal verwarrend... daarom dat ik even hulp vraag aan zij die mij het best kunnen verstaan ;)

Wat een kleurrijk beeld! Ben jij erg geneigd je anderen te schikken? Je minder voor te doen dan je bent?

Je mag er zijn hoor! In al je prachtige bonte diversiteit, dus houdt je regenboog op kleur ......

Turtle
Turtle

Location: Here and there and everywhere - fancy coming along?

Postby scopulus » 21 Mar 2008, 19:51

Inderdaad, ik durf mijzelf niet helemaal geven... Als dat de boodschap was, dan is het inderdaad een mooitje! Ik dacht eerder iets in de zin van : hou jezelf bezig met hetgene je doet, en niet te nauw gaan denken. Maar ja..hoe jij het beschrijft turtle, dat klopt wel.

Bedankt voor het antwoord meid!

Moge de gunsten van de goden je begeleiden op je verder pad.
Words, mere words, Vivid, clear and sometimes Cruel!!!
Yet ... they have a subtle magic in them.

'Oscar Wilde' The picture of Dorian Gray.
scopulus
OBOD Ovate

Postby Turtle » 23 Mar 2008, 21:32

scopulus wrote:Inderdaad, ik durf mijzelf niet helemaal geven... Als dat de boodschap was, dan is het inderdaad een mooitje! Ik dacht eerder iets in de zin van : hou jezelf bezig met hetgene je doet, en niet te nauw gaan denken. Maar ja..hoe jij het beschrijft turtle, dat klopt wel.

Bedankt voor het antwoord meid!

Graag gedaan hoor! Maar onthoudt dat boodschappen als deze waar zijn op vele fronten. Er zit net zoveel waarheid in jouw interpretatie als in de mijne. Blijf je openstellen voor alle lagen in de boodschappen die je zult krijgen en pin je daarbij niet vast op de mening en inzichten van anderen. Leer vertrouwen op je eigen intuitie, juist ook wanneer je advies inwint bij anderen.

Turtle
Turtle

Location: Here and there and everywhere - fancy coming along?

Return to Bij het Haardvuur