Hai allemaal,
Inmiddels al een poosje lid van het OBOD forum, maar steeds nog geen tijd genomen om me ook in het Nederlandse deel eens netjes voor te stellen.. Ik ben Árlynn en ben sinds oktober bezig met de bardengraad. Ik ben vorige zomer via een heksenroute (die ik al wat langer bewandelde) op het druïdenpad gekomen. Dat was het laatste stukje wat ik geloof ik zocht in mijn verbinding met de Natuur waardoor ik tegenwoordig echt het gevoel heb dat ik me over kan geven aan de manier waarop ik naar de wereld kijk.
Een paar dingen over mij, wie ben ik en waar hou ik van. Ehm, ik ben 30 jaar, woon midden in Zuid Holland, afkomstig uit iets Noorderlijker Holland maar na mijn studie blijven hangen. Ik ben dol op alles wat leeft, groeit en bloeit (wonderlijk hè, op een forum als dit..

). Al jaren ben ik bezig met hobbies waar je je handen bij gebruikt (tekenen, schilderen, schrijven, breien, haken, fotograferen, planten verzorgen), maar meestal ben ik te onzeker om mijn projecten af te ronden.

Ik heb het gevoel dat hier, mede door de geweldige gwersi wel verandering in aan het komen is!!

Naast deze dingen doe ik veel aan yoga en speel ik heel graag op mijn harp. En dit allemaal natuurlijk buiten werktijd!

Ofwel, ik ben vaak wat ik de schaduw van een forum te vinden omdat ik zo lang op mijn bijdragen kauw, dat ik nauwelijks tijd heb om te posten!
Dat gezegd hebbende ben ik wel heel blij met dit forum en is het me een genoegen om ook hier Bij het Haardvuur met jullie kennis te maken!
*Legt een blokje hout op het vuur, deelt stukjes homemade

uit, kruipt in een hoekje om een beetje aan wat

-snaren te plukken*