ik had me gisteren voorgesteld op het Engelstalige forum en nu kom ik erachter dat er ook een Nederlandstalig forum is!

Ik ben Wendy en ik ben in 2007 met de Engelstalige audio bardic course begonnen.
Ik ben regressie-en reincarnatietherapeute van beroep en heb net mijn eerste spirituele avonturenroman uitgebracht in het Nederlands en Engels. Omdat een van mijn personages harpiste is en ik het eigenlijk al van kinds af aan heb willen doen, ben ik zo'n anderhalf jaar geleden begonnen met Keltische harp spelen.
Ook de Nederlandse pagan band Omnia heeft me erg geïnspireerd, en als ik de kans krijg zit ik de hele dag achter mijn harp en speel Schotse en Ierse folk liedjes
Door het schrijven en mijn drukke praktijk is de bardic audio course een beetje (boel) in het slop geraakt, en dat vind ik eigenlijk wel erg jammer want ik genoot er erg van... Ik hoop dat participeren op het forum me inspireert om weer meer tijd te besteden in mijn inner (en wie weet outer) grove!
Hartelijke groetjes

Het is zo leuk om te doen. Ik heb een jaartje pianoles gehad toen ik 12 was, en op de een of andere manier heeft dat wel geholpen denk ik. Als je het leuk vindt kun je hier wat filmpjes zien van mijn harpavonturen! Ik ben nog maar een beginner hoor, en heb geen harpjuf dus er zitten altijd wel wat foutjes in