Hallo iedereen,
Mijn naam is Isolde

, en ik ben best trots ben op die naam. Ik kreeg m van mijn vader, die dol was op de legende van Tristan en Isolde, en geef toe, dat is best mooi, net als de naam zelf.
Het afgelopen jaar was een roller coaster voor me. Ik verhuisde van Belgie naar Engeland om te gaan samenzonen met Malcolm, een lieve Britse man, liet alles en iedereen achter behalve mijn twee jonge dochters Leandra en Alexandra, raakte opnieuw en onverwacht zwanger en ben vorige maand bevallen van een derde dochtertje, Briony. Over twee maanden vieren we ons burgerlijk huwelijk,( en volgend jaar plannen we een handfasting en een blessing ceremony voor heel het gezin). Best druk voor een jaar.

Eind vorig jaar ben ik met de cursus gestart bij OBOD, hier in Engeland, dus in het Engels. op zich geen probleem, al is veel van wat er in de eerste graad besproken wordt me al bekend, maar herhaling is nooit slecht, toch? En met alles wat er is gebeurd, kan ik een langzame start en de herhaling eigenlijk heel goed gebruiken.
Soms mis ik het wel om er met mensen over te praten in het Nederlands, en daarom heb ik me dan ook hier aangemeld, in de hoop dat er onder jullie iemand is die af en toe een ideetje of twee wil uitwisselen. Ik weet zeker dat ik ook hier heel veel kan leren (net zoals ik zeker weet dat ik heus nog niet zoveel weet

)
Ik woon momenteel in Faversham, een leuk oud stadje in Kent, niet ver van Canterbury. Ik ben hier heel gelukkig en het Engels is zeker geen probleem, maar soms is het gewoon leuk om even terug te gaan naar je taalkundige roots.

Groetjes aan iedereen ,en een hele fijne dag!