bluestormwatcher wrote:Ligt dan de nadruk weer op mensen met kleine kinderen? Positieve discriminatie? - Hoe zit dit?
bluestormwatcher wrote:Ligt dan de nadruk weer op mensen met kleine kinderen? Positieve discriminatie?

bluestormwatcher wrote:Weet je wat ik niet snap is de reactie van explorer. Niet iedereen heeft kinderen en zit op zo'n kindercreche gebeuren te wachten. Maar ja ouders met kinderen hebben weer voorrang zo te zien.
Ik heb me al afgemeld en denk ook niet dat ik me nog eens aanmeld voor zoiets waar kinderen bij zijn ook bij uitgenodigt zijn.
bluestormwatcher wrote:Weet je wat ik niet snap is de reactie van explorer. Niet iedereen heeft kinderen en zit op zo'n kindercreche gebeuren te wachten. Maar ja ouders met kinderen hebben weer voorrang zo te zien.
Ik heb me al afgemeld en denk ook niet dat ik me nog eens aanmeld voor zoiets waar kinderen bij zijn ook bij uitgenodigt zijn.
bluestormwatcher wrote:Weet je zieltjes winnen van die is voor me of tegen me, dat laat me totaal koud. Ieder heeft zijn mening. Als het gewoon duidelijk is welke workshops voor kinderen zijn en welke niet. Prima, en ik heb niks tegen kinderen, maar een ongeregeld zooitje, waar geen duidelijkheid is en geen structuur daar zit ik niet op te wachten.
En mensen afzeiken met plaatjes, getuigt niet echt van klasse hoor.

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest