Greeting from an helpless Dutchman
Taurus.
paikea wrote:I'm not sure I understand what you are asking? I'm happy to chat in Dutch if thats easier?
Het betreft een vraag over reizen naar Ierland.paikea wrote:Hoe probeer je dit te plaatsen? Ik kan als ik hier iets in word of zo schrijf het gewoon met de rechter muis knop kopieren en dan plakken in het forum.
), copy the finished post and paste it into Word, Notepad, or something, before hitting Submit, so if the cyberspace gremlins get it, I can try again without losing what I've written. (Of course, what usually happens is that if I copy it for safekeeping, it posts perfectly; if I forget to copy it, it disappears. All we can guess is that the board is infested with sentient, malevolent electrons who enjoy frustrating random users.
)

paikea wrote:Ik heb het forum niet op het Nederlands staan dus ik hoop dat de dingen zoals submit etc duidelijk zijn laat het anders even weten en dan kijk ik hoe ik de taal omzet
Click Nieuw onderwerp
Geef de post een naam en schrijf je bericht
Click op save
Dan krijg je een bericht dat zegt:
"Please note that saved drafts only include the subject and the message, any other element will be removed. Do you want to save your draft now?"
Click op yes/ja
Je bewaarde bericht versturen:
Ga naar het betreffende forum en click new topic/nieuw bericht
ipv je bericht te typen click op load/laad
Dan krijg je een bericht:
"Here you are able to select the draft you want to continue writing. Your current post will be cancelled, all current post contents will be deleted. View, edit and delete drafts within your User Control Panel."
En dan krijg je een lijst met bewaarde berichten.
Click op het bericht dat je wilt plaatsen en dan zou het getypte bericht moeten verschijnen.
Maak je bericht af en click op submit
JE bericht zou nu gewoon op het forum zichtbaar moeten zijn
Zou dit willen doen als antwoord op een bestaand bericht ga je hetzelvde te werk met een verandering je klikt op reply ipv new topic
Als je dit idd zo doet en het lukt niet zou het gewoon een glitch zijn dat helaas wel vaker voorkomt in fora.
Thanks Selene for the quick response!
Return to How to Use This Message Board
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest