huisoppas

Wees welkom en schuif gezellig aan bij het haardvuur en praat met ons mee in de Nederlandse taal over de diverse aspecten van het Druïdenpad.

huisoppas

Postby Walda » 17 Jul 2012, 19:16

Misschien is dit een gek bericht of een gekke vraag. het heeft misschien ook niets met druidry te maken. Toch ben ik zo frank om dit bericht te plaatsen. Al jaren vinden wij mensen die tijdens onze zomerreis op ons huis en op onze dieren komen passen. Helaas, dit jaar vinden wij niemand om op ons huis te passen. daarom deze vraag aan jullie allemaal. Is er iemand bereid, heeft er iemand zin? Van einde juli tot half augustus.
Ons huis staat dicht tegen het Zoerselbos aan. Het Zoerselbos is een stukje natuurgebied in de Kempen in de provincie Antwerpen. Het is een alleenstaande woning die we bijna helemaal hebben gerenoveerd. Alleen nog de gang en een slaapkamer. Aanwezig : 4 fietsen. 2 groot en 2 kinderfietsen. Een grote tuin. Een kindvriendelijke tuin waarin gespeeld mag worden. Er staat een trampoline. Een grote tuintafel en 6 stoelen. Een grote parasol.
Een straat waar weinig verkeer komt. Rondom wonen heel wat vriendjes.
Onze jongens hebben heel veel speelgoed dat ter beschikking staat. We zijn grote lezers, dus er zijn heel wat boeken. Info over Zoersel en omstreken ligt klaar.
3 slaapkamers, 1 badkamer, keuken, woonkamer en eetplaats, veranda. Internet is mogelijk.
We hebben 1 kip (de andere kippen hebben de winter niet overleefd), 2 hamsters, 1 konijn (al oud), 3 buitenpoezen (die komen als ze zin hebben), 1 binnenpoes die van gezelschap houdt en niet naar buiten mag.
Dit was ons huisje in het kort.
Voor verdere afspraken kan je steeds mailen. walda.vanonckelen@telenet.be

We wachten in spanning
Walda
Walda

Re: huisoppas

Postby Lizzy » 15 Nov 2012, 12:24

Ach, wat jammer dat ik dit nu pas lees, klinkt fantastisch. Ik hoop dat het jullie gelukt is om een geschikte oppas te vinden! :hug:
-Who wants to go get lost, I know the way-
Lizzy
OBOD Druid

Postby Walda » 16 Nov 2012, 09:24

Hoi Lizzy,

Neen spijtig genoeg hadden we geen huisoppas. Onze huispoes hebben we dan maar op poezenhotel gedaan. De buurvrouw heeft de andere dieren eten gegeven. Maar ze misten wel proper stro enzo. Hopelijk vinden we volgende keer wel mensen om te komen oppassen en de dieren te verzorgen hé.

Groetjes

Walda
Walda

Postby Lizzy » 16 Nov 2012, 22:20

Er is ook een OBOD Lage Landen op facebook waar mensen dagelijks kijken. Misschien een idee om het tegen die tijd ook daar te posten? :hug:
-Who wants to go get lost, I know the way-
Lizzy
OBOD Druid

Postby Walda » 18 Nov 2012, 21:23

Bedankt voor de tip;
Kan ik dat zo vinden OBOD Lage Landen? Ik heb even gekeken, maar niet gevonden.

Groetjes

Walda
Walda

Postby Alder » 19 Nov 2012, 13:12

Walda : OBOD LL dan vind je het wel........ :idea:
ImageImage
Alder*Fearn
I move forward with ease and grace.
I honour the energy of alder,for the protection of my inner oracle.
I will listen to de Godess Within.
So mote it be.
Alder
OBOD Ovate

Postby Walda » 19 Nov 2012, 18:02

Bedankt. probeer ik uit.

Walda
Walda

Return to Bij het Haardvuur